Ťažiskovými osami medzinárodného veľtrhu spotrebného tovaru Ambiente vo Frankfurte nad Mohanom sú tradične trendy, novinky a medzinárodný obchod. Prím hrali aj v aktuálnej sezóne – na podujatí, ktoré sa uskutočnilo od 7. do 11. februára 2020. Najväčší veľtrh svojho druhu zaznamenal pozitívny prírastok so 4635 vystavovateľmi na neuveriteľných tristo tisícoch štvorcových metrov.
Celkovú veľtržnú náladu však poznamenali nepriaznivé externality – orkán Sabine i respiračný vírus, ktorý oslabil tradične dominantný vplyv čínskeho obchodu. Hoci výstavné haly nezívali prázdnotou a ani objednávkové listy obchodníkov neostali nevyplnené, vystavovatelia prejavili sklamanie, zasiahnutí silným pocitom neistých čias.
D01 Foto: prémiová termoska «Gusto» od Alfi
D02 Foto: trojica kuchynských nádob «Connect» od Koziol
Článok Michala Lalinského stručne približuje trendy na veľtrhu Ambiente 2020 vo Franfurte nad Mohanom. Vyšiel v časopise Atrium 2/2020 na stranách 12 a 13.